Firma Bellussi Group Sp. z o.o. zwana dalej Gwarantem oświadcza, że ww. urządzenie jest wolne od wad fizycznych i udziela na nie gwarancji na warunkach i w zakresie określonym poniżej:
Zakres Gwarancji:
Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty odbioru / dostawy urządzenia.
Gwarancja udzielana jest na rzecz nabywcy zwanego dalej Uprawnionym i obowiązuje na terytorium Unii Europejskiej.
Gwarancja obejmuje wady, które ujawnią się w okresie gwarancji w trakcie eksploatacji urządzenia i są wynikiem błędów produkcyjnych.
Gwarancja obejmuje:
– wymianę wadliwych części
– naprawę uszkodzonych części.
Producent nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek inne niż wymienione wyżej czynności.
Wymienione części, w ramach gwarancji, muszą być odesłane do Gwaranta. W przeciwnym wypadku, zostaną potraktowane jako niewadliwe i na tej podstawie Gwarant wystawi Uprawnionemu fakturę za te części.
Gwarancja w żadnym wypadku nie jest formą odszkodowania ani rekompensaty za straty wynikłe z działania siły wyższej, przestojów w produkcji bądź utraconych korzyści. W żadnym wypadku gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych złą instalacją sieciową, przepięciami spowodowanych czynnikami atmosferycznymi, przeciążeniem systemu, a także szkodami powstałymi podczas transportu lub nieprawidłowego rozładunku, jeśli ten jest po stronie Kupującego.
Wykluczenia:
Gwarancja nie obejmuje:
a) czynności eksploatacyjnych, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na swój koszt, np.: instalacji i podłączenia sprzętu, konserwacji i czyszczenia.
b) części, które przy zgodnej z zaleceniami Instrukcji Obsługi eksploatacji urządzenia, podlegają normalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji (np. grzałki, uszczelki, bezpieczniki, lampki, żarówki) oraz ich wymiany.
c) części elektrycznych i elektronicznych w przypadku, gdy ich uszkodzenia wynikają z przepięć lub zwarć w instalacji elektrycznej.
d) kosztów związanych z podróżą (transfery samochodowe, bilety lotnicze, itp.), zakwaterowaniem i wyżywieniem technika/ków do naprawy gwarancyjnej lub kosztów transportu maszyny do i z punktu serwisowego. Jest to koszt który pokrywa Kupujący.
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia będące wynikiem:
a) niewłaściwego użytkowania urządzenia bądź ingerencji osób nieupoważnionych do napraw
b) braku konserwacji urządzenia zgodnie z zaleceniami
c) używania części nieoryginalnych, niezalecanych przez „Sprzedającego”
d) nieprzestrzegania zaleceń zawartych w instrukcji
e) standardowych czynności konserwujących;
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie straty, uszkodzenia lub obrażenia osób lub mienia wynikające z lub związane z używaniem urządzenia.
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne winny być złożone w formie pisemnej wraz ze szczegółowym opisem zgłoszenia.