exit Zadaj pytanie na temat:
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Nr telefonu (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

Firma Bellussi Group Sp. z o.o. zwana dalej Gwarantem oświadcza, że ww. urządzenie jest wolne od wad fizycznych i udziela na nie gwarancji na warunkach i w zakresie określonym poniżej:

 

Zakres Gwarancji:

 

Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty odbioru / dostawy urządzenia.

 

Gwarancja udzielana jest na rzecz nabywcy zwanego dalej Uprawnionym i obowiązuje na terytorium Unii Europejskiej.

 

Gwarancja obejmuje wady, które ujawnią się w okresie gwarancji w trakcie eksploatacji urządzenia i są wynikiem błędów produkcyjnych.

 

Gwarancja obejmuje:

– wymianę wadliwych części

– naprawę uszkodzonych części.

 

Producent nie ponosi odpowiedzialności  za jakiekolwiek inne niż wymienione wyżej czynności.

 

Wymienione części,  w ramach gwarancji, muszą być odesłane do Gwaranta. W przeciwnym wypadku, zostaną potraktowane jako niewadliwe i na tej podstawie Gwarant wystawi Uprawnionemu fakturę za te części.

 

Gwarancja w żadnym wypadku nie jest formą odszkodowania ani rekompensaty za straty wynikłe z działania siły wyższej, przestojów w produkcji bądź utraconych korzyści. W żadnym wypadku gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych złą instalacją sieciową, przepięciami spowodowanych czynnikami atmosferycznymi, przeciążeniem systemu, a także szkodami powstałymi podczas transportu lub nieprawidłowego rozładunku, jeśli ten jest po stronie Kupującego.

 

Wykluczenia:

 

Gwarancja nie obejmuje:

 

a) czynności eksploatacyjnych, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na swój koszt, np.: instalacji i podłączenia sprzętu, konserwacji i czyszczenia.

b) części, które przy zgodnej z zaleceniami Instrukcji Obsługi eksploatacji urządzenia, podlegają normalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji (np. grzałki, uszczelki, bezpieczniki, lampki, żarówki) oraz ich wymiany.

c) części elektrycznych i elektronicznych w przypadku, gdy ich uszkodzenia wynikają z przepięć lub zwarć w instalacji elektrycznej.

d) kosztów związanych z podróżą (transfery samochodowe, bilety lotnicze, itp.), zakwaterowaniem i wyżywieniem technika/ków do naprawy gwarancyjnej lub kosztów transportu maszyny do i z punktu serwisowego. Jest to koszt który pokrywa Kupujący.

 

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia będące wynikiem:

 

a) niewłaściwego użytkowania urządzenia bądź ingerencji osób nieupoważnionych do napraw

b) braku konserwacji urządzenia zgodnie z zaleceniami

c) używania części nieoryginalnych, niezalecanych przez „Sprzedającego”

d) nieprzestrzegania zaleceń zawartych w instrukcji

e) standardowych czynności konserwujących;

 

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie straty, uszkodzenia lub obrażenia osób lub mienia wynikające z lub związane z używaniem urządzenia.

 

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne winny być złożone w formie pisemnej wraz ze szczegółowym opisem zgłoszenia.

 

Polecane produkty:

Translate »